Fredag när den är som bäst.
Publicerat den

Redo för en toppendag.
 
Solen sken på oss även igår, och en stund stod termometern på hela sex plus. Jäklar vad humöret gick upp på en gång.
 
Hade tagit en halvdag igår och bestämt träff med min fina vän Catty. Åkte in om stan och hämtade henne för att sedan åka ut mot Emporia för lunch och shopping. Herregud, min garderob är inte den roligaste just nu, och det känns som att allting jag sätter på mig slutar vid halva magen, haha. Så blir det när magen växer med ilfart.
Hamnade på Vapiano för lunch, faktiskt första gången vi var där och herregud vilken god pasta, det är perfekt med deras system att man själv går fram till kockarna och beställer vilken mat man vill ha. Tummen upp.
 
 
Sedan bar det av mot alla affärer vi kunde hitta, och jag som hade stora förhoppningar över att hitta en hel hög med kläder att ha på sig nu. Sa även att jag inte skulle komma därifrån med någonting som har färgen svart, men vad tror ni hände? BARA svarta kläder, haha. Ja, det var som vi sa, lite accessoarer på det så blir det nog riktigt bra ändå. Svart fungerar till det mesta, och nu när man som sagt är gravid fungerar basplaggen väldigt bra, och skönt skall det vara. Får bli mer sedan när dem små är ute och man kan shoppa på sig lite nytt till sommaren istället.
 
Efter många rundor i köpcentret och med värkande fötter körde vi hemåt och jag kom hem till en lägenhet som doftade taccos och en underbar familj som väntat på mig. Finns det något bättre?
 
Så en toppen dag och slutligen en perfekt kväll somnade min älskling i mitt knä, och det kan jag säga händer inte ofta. Det är mer jag som ligger där och snarkar, haha, Så det var riktigt mysigt. ♥
 



Janni - Mama till Lilly & Loah

Så så så fin är du!!!



URL: http://www.innaj.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?