Glad Påsk.
Publicerat den

Ella gör sig redo för leta ägg jakten.
 
Inte var det där under..
 
Liten sneak peak, ser ni ägget?
 
 
Lyxen att få leta påskägg direkt efter frukost är inte fy skam. Får jag äta en nu? Ja, det blev ju helt plötsligt Ännu bättre. Älskade unge. Igår fick hon leta efter påskägg som hon fått ifrån "mormorpåskhare", i morse ifrån "mammapappapåskharar" och hemma hos sin farmor blev det såklart ett "farmorfasterLelleharar" letande. Hihi, gissa om hon var glad tusen gånger om.
 
Nu är lilla älsklingen hemma hos farmor och skall faktiskt sova över, och detta var en liten överraskning för mannen min, ifrån mig. Han fyller år imorgon och tyckte det kunde passa utmärkt med att vi kan få lite tid bara han och jag, och få lite sovmorgon imorgon bitti (blir lätt att man går upp vid sex, halv sju annars) och Ella var super glad att få tid med sin farmor, faster och Lelle. Vi fick fira han lite idag, och så får jag och Ella sjunga för honom imorgon när vi hämtar henne. Win, win situation för alla inblandade, hihi.
 
Hoppas ni alla får och har en underbar påsk och firar med nära och kära. GLAD PÅSK fina ni.
 



Jeanette

Glad Påsk! Vi busar med Ella imorgon bitti :)



URL:


sandra

Glad påsk Martina:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?