Mellis i skogen.
Publicerat den

 
När jag hade hämtat Ella hos sin farmor så åkte vi två ut till skogen för lite mellis som jag hade packat med mig. Visste inte alls hur det skulle vara där, om det skulle blåsa och vara kallt, eller om faktiskt skulle gå att sitta där överhuvudtaget. Mot min förvåning var det faktiskt vindstilla och himla skönt i solen. Hittade en perfekt plats och där satt vi och pratade mamma och dotter emellan.
Så himla mysigt att verkligen kunna prata på ett mer vuxet sätt med henne, och ha lite tid på tu man hand. Ibland går det bra och ibland mindre, men det är ju bara så det är, så man blir ju sådär extra glad när allting verkligen går så smidigt och att man kan njuta fullt ut.
 
 
Ella fick välja mellan lördagsgodis och glass idag, och det blev det sistnämnda. Så nu är den uppäten och en liten mage är full och belåten. Snart läggdags och sedan blir det godis och lördagsmys för mig och mannen min.
 
Ha en underbar kväll fina ni.
 
 



Janni - Mama till Lilly & Loah

Sötlisa!



URL: http://www.innaj.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?