Sköna måndag.
Publicerat den

Foto taget av Martin.
 
Sköna måndag, och solen sken från morgon till kväll och då tänkte man såklart att Ella och hennes avdelning säkert hade varit ute det mesta av dagen, men icke. När Martin hämtade henne var dem inne, när solen var som varmast? Och svaret var att dem tyckte att det var lite svalt fortfarande, så dem hade inte varit ute på Hela eftermiddagen? Inte okej!
 
Låt barnen vara ute och äntligen få njuta av att kunna gunga och leka ordentligt för första gången på väldigt länge, snön är borta och vem vet hur länge det håller i sig. Kommer kanske en omgång till.
 
 



jennie edinge

är det sant? det hade jag blivit jätteupprörd över.. Seriöst tror vissa att barnen dör för att det är svalt ute(vilket det inte har varit idag).. Buuuuu för det agerandet av fröknarna!!

Svar: Mmm, det verkar som det.. helt sjukt. Nu när jag kom och hämtade henne så var dem inne, men tydligen hade dem varit ute mer idag iallafall.
Martina Lönneström


sandra

Nej det är inte okej. Tycker oxå att min sons dagis kan vara dåliga på de. De behöver frisk luft, plus att de håller sig friska längre:)



URL:


Angelica

Helt sant - samma i Stockholm. Ibland får jag för mig att de är lite lata...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?