Trots på trots, muta på muta.
Publicerat den

 
Fick bli lite muta i affären så denna lilla tjej skulle bli nöjd. Herregud, dessa dagar har varit rent utsagt JOBBIGA! Trots, på trots, och allt man inte får göra det gör man gånger hundra och ser om mamma och pappa blir Ännu argare.
Det är inte en dans på rosor just nu, och skenet bedrar ibland, iallafall för er som endast ser foton. Vem hade kunnat tro att denna fina prinsessa skulle göra något annat än att vara glad, och alltid göra som man vill? Hm, njae. Jag är så trött, och hade jag kunnat så skulle nog soffan varit min säng just nu.
 
Vi var iallafall iväg och lunchade med min fina vän Maria, har arbetat tillsammans, på det bästa jobbet jag någonsin haft faktiskt. Inte träffats på en evighet, så det passade jätte bra idag, och Ella fick såklart följa med då mannen var på fotboll.
 
Gick bra, men när det sedan blev dags för lite titt i affärer så var det inte roligt längre. Så det fick bli lite mutning där inne också, örhängen och spännen. Fungerade väl för stunden, sedan var det också tråkigt. Ja, vissa gånger går bra och andra mindre bra. Det är bara att försöka hålla humöret uppe, hm, lycka till med det Martina, haha.
 
Utöver detta "underbara" beteende och humör så har dagen varit bra men nu hoppas jag att hon snart somnar så jag och mannen kan lägga sig i soffan och pusta ut, phu!
 
Hoppas ni andra har haft en fin dag, happy sunday!
 
 
 
 



Jeanette

I de lugnaste vatten :) Tur att hon är lite jobbig nu, då kanske hon inte blir så hemsk i tonåren. Vi får ju tänka positivt :)

Svar: Haha, ja vi får ju alltid hoppas.. Har den inställningen så Kanske det känns lite lättare ;) Dock vet jag att det är fastermys hon behöver allra mest just nu.. hihi!
Martina Lönneström



URL:


therese med Clara

Haha åh vad skönt att höra att andra har lika jobbiga dagar :p jag var så naiv att jag trodde det snart skulle lugna sig men känns som clara bara blir värre och värre. Rätt trött på hot och mutor vid det här laget. Men det blir säkert folk av dem med :-D

Svar: Hahaha, herregud! Ni skall absolut inte känna er ensamma och gör ni det, tänk på oss! ;) Har du ingen blogg längre? :/
Hoppas allt är bra iallafall med er. Kram
Martina Lönneström



URL:


Mamma till William och Wilma

God kväll! Vilken söt liten prinsessa :) kram

Svar: Tack så mycket.. :)
Martina Lönneström



URL: http://blondis81.blogg.se


sandra

Ja de känner man igen. skönt att man inte är ensam. Man vet inte riktigt hur man ska va eller göra. men som tur går de över:) kram

Svar: Haha, nej nej, absolut inte ensamma om denna sak ;) Men man blir rätt sliten efter allt tjat, och nej nej nej. Sedan blir det ju inte bättre av att hon snackar, och snackar, och snackar och säger samma sak tusen gånger om, haha! Jäkla ungar ;)
Martina Lönneström



URL:


therese med Clara

Jag tog upp bloggandet igen nyligen. Och skrev i typ en vecka :p känner inte att jag har tid längre tyvärr. Är fullt upp med två små :-)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?