Vi längtar efter dig.
Publicerat den

 
Natten till idag var inte direkt att hurra för, iallafall inte för min del. Hade sån hemsk "växtvärk" i benet, och jag kunde verkligen inte slappna av hur jag än vred och vände på mig. Sedan gjorde det ju inte bättre att jag sprang upp ca 3-4 gånger på toaletten. Den lille sparkar och har sig och pang så får man en spark Igen på kissblåsan, och upp igen, haha.
När jag väl somnade så hade jag konstiga drömmar och inte ens då fick man slappna av.
Så mycket sömn i natt var det inte tal om. Tänk vad sömnen kan styra ens liv helt och hållet egentligen.
 
Ja, jag säger då det, det skall inte vara lätt alla gånger. Dock skall jag inte klaga när det gäller graviditeten, för jag mår fantastiskt bra, förutom dessa spring på toaletten, hormoner som far upp och ned, och att magen spänner till och får lite ont emellanåt. men hey, detta är ingenting i jämförelse med hur det kunde vara och är för många. Så jag kämpar vidare och njuter. Vi längtar så fruktansvärt mycket efter dig, vår lille prins där inne. ♥
 



Catty

Åh fina <3

Tyvärr finns det vissa dagar ( och nätter ) som är värre än de andra.. :/ För tre dagar sen drömde jag om att Matte dog, och vaknade av att jag grät hysteriskt.. Otroligt vad hormonerna kan spela spratt med en så att man drömmer konstigt..

Jag känner precis likadant, jag är så otroligt tacksam för att de få åkommor man känner av är så pass "små" jämfört med många andras.. En tjej på jobbet som är i vecka 26 kan knappt gå pga foglossning, och hon är sjukskriven halvtid stackarn :(

<3 Saknar dig finis!



URL: http://catty.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?