Frukostbuffe och lekplatshäng.
Publicerat den

 
Annars såhär på morgonen hade vi bestämt träff med vår fina vän Sara och hennes Minelle. Fint sällskap, underbart väder, super god frukostbuffé och sedan blev det lekplats häng för hela slanten. Perfekt att den låg med gångavstånd från där vi var.
Värmen slog en verkligen i ansiktet i morse när vi gick utanför dörren. Kände nästan direkt att vi klätt på oss lite för mycket, men som tur var så hade jag packat ned shorts till Ella så det blev till att byta och hon fick även springa utan skor i sanden.
 
Ella körde barfota..                                    Medans Minelle hade gungpremiär.
 
Schyst handavtryck på mina byxor.
 
 
Ella var dock inte på hennes bästa fotohumör idag, men ett par bilder blev det i alla fall. Var faktiskt extremt varmt och vi stod mitt i solen, så jag förstod henne. Ibland orkar man helt enkelt inte, så därför är jag glad att det blev dessa. Älskar att fota och föreviga dagarna vi har tillsammans.
 
Tack för en super mysig morgon mina fina vänner.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?