Göteborg.
Publicerat den

Hälsade på ena delen av familjen i Göteborg, faster och Lelle. En "Ella-helg" hade vi sagt att det skulle bli, och hon har varit helt lyriskt och så glad och lycklig hela tiden. Underbart som förälder att se sin underbara stjärna lysa upp så mycket som hon har gjort dessa dagar, lite så där extra. Varit på en utav dem största lekplatserna vi sett, ätit god mat, busat i massor, bott på hotell, ätit hotellfrukost, ätit den största räkmackan och på det har vi åkt karuseller på Liseberg och hälsat på Lisebergs kaninen. Ätit glass och sedan total däckat i vagnen, och bilen i över två timmar.
 
En tjej som var rikligt nöjd och belåten och som nu så här en timma efter att vi kommit hem ville gå och sova igen. En slagen hjälte! Underbara älskade Ella. Så otroligt fantastiskt att se dig så glad och lycklig. Du gör oss stolta, varenda, vareviga dag.
 
Man kunde tydligen lyssna och prata i denna "parabol" som jag står vid.. haha, känns lite smått fjantigt när man står vid den och pratar, men det fungerade faktiskt.
 
Det är bara jag.. mamman, Inga konstigheter.
 
Sedan kom farmor på Göteborgsvisit och Liseberg stod redo för oss.
 
Efter att ha kört hos Farfars bilar så fixade Ella körkortet.
 
En slagen hjälte ♥
 



Izabella

Hoppas resan var mysigt! Tur med vädret hade ni ju också! :-)

Svar: Helt okej, såklart bättre här hemma ;) Slår liksom aldrig fel.
Martina Lönneström



URL: http://izabelladanngren.blogg.se


emma

Åh vad mysigt ni har. Förstår att Ella njuter av att få träffa faster. Saknar henne oxå ♡♡♡
Wow vilken lekplats. ..den vill jag åka till..Vart i Göteborg ligger den? :) ska till Göteborg i sommar på husvagns semester o där hade ju sarah älskat att vara..hennes mamma mest tror jag ;)

Jätte fina bilder o tack för att vi fick följa med.

Svar: Hihi, ja, tack vare er alla som skrev så inspirerade det mig och min man väldigt mycket att vilja fortsätta. Kanske inte riktigt i samma utsträckning men i alla fall :)
Martina Lönneström



URL:


Catty

Vad härligt ni ser ut att ha haft det <3 ! Längtar till vår dejt imorgon fina! <3

Svar: Wie, jag med sötnos! <3
Martina Lönneström



URL: http://catty.se


Jessika

Härligt, fina bilder! ^^



URL: http://xjessie.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?