Kärleken övervinner allt.
Publicerat den

 
Vi är ju lite som vi är och jag älskart. Denna man får verkligen mig att må bra, vara mig själv och accepteras för den jag är. Vi har alltid kompletterat varandra, och att faktiskt få ha så här roligt och skratta varenda dag, att dra våra otroligt torra skämt som varken jag eller han egentligen förstår. Tänk att få ha det så här varenda dag, att känna denna känsla som jag har, att jag är så jäkla kär i denna man som jag verkligen är. Det är helt fantastisk, denna känsla önskar jag alla, och jag hoppas alla ni där ute som har en partner kan vara er själva, skämta och ha roligt tillsammans, kunna dela både glädje och sorg och att kärleken verkligen visas varenda dag.
 
Jag älskar att just denna underbara är min och att vi har fått en sån fin och go tjej tillsammans, som verkligen är Vår, och snart har vi en till liten knodd att kunna dela allt man kan med. Allt man upplever med sin familj och alla nya steg man tar. 
Trots hemska upplevelser och situationer som har uppstått under åren så har vi bara blivit starkare och starkare och vi har funnits där för varandra oavsett hur jobbigt det än har varit. Mitt liv började ta fart när min man var just Där, på rätt ställe vid rätt tillfälle och tog mig med storm. Att kunna finna sin kärlek 60 mil bort, det är inte illa, det var ju liksom menat bara, helt enkelt. Därefter har det bara blivit totalt fulländat.
 
Kärleken övervinner allt.
 
 



Therese

Härligt!! Hade varit skoj att få läsa om hur ni träffades?! :)

Svar: Åh, absolut! Skall få ihop ett inlägg om det senare. KRAM
Martina Lönneström



URL:


ellenojag

Så fint skrivet, ni är verkligen fina ihop!! och shit vad brun du har blivit!! vi får ses sen när vi kommer hem från Mallis, förhoppningsvis har ju även jag blivit en nyans brunare då ;)

Svar: Tack söt! Haha, ja, lite färg har det hunnit bli. Åh, jäklar var underbart ni kommer att ha, Avis? YES! :) Ni får höra av er när ni är hemma igen så styr vi upp en date :) <3
Martina Lönneström



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Malin Hedlund

Vad fint skrivet! Och ni är så fina ihop!!

Svar: Åh, tack snälla. <3
Martina Lönneström



URL: http://annamalinform.blogg.se/


Catty

Vilka underbara bilder :) Oh jisses vad du har fått färg :D Superfin! <3

Svar: hihi, ja, lite färg har man fått. Så underbart.. nu känner man sig i alla fall Lite fräschare ;) <3
Martina Lönneström



URL: http://catty.se


Jennica - mamma till Melwin

vad fina ni är tillsammans :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Martina Lönneström



URL: http://mammajennica.se


Jessica

Så brun du är gumman !! Har du fuskat eller du har hunnit få det nu av solen som varit framme? <3

Svar: Aldrig fusk ;) Var ute i solen i ett par timmar, så lite färg blev det :) Hoppas på lika fint väder i nästa vecka. <3
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


Jessica

Ja du har verkligen fått det. Ja hoppas vädert blir bra, fast för min del som jobbar heeela veckan :/ ( alla dagar utom en) så gör det inget om det inte är allt för fint väder ;p

Svar: Åh, stackare :/ Men hoppas du mår bar och så vännen! <3
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?