Morsdag.
Publicerat den

Morsdag idag, och för oss är det egentligen ingen speciell högtid i sig, fast att jag självklart tycker att det är lite mysigt att få fira det med sin familj, lite extra sådär.
Förra morsdag var min mamma nere hos oss, och vi firade både henne och mig genom att umgås vi tre tjejer på tu man hand, och med det menar jag Ella, mamma och jag. Vi åkte först ut till Lomma och lekte på lekplatsen där vi var nu för någon helg sedan, och sedan avslutade vi det med en super mysig och god lunch/fika på caféet som ligger precis närliggande. Bilder nedan.
 
 
Idag blir det inte riktigt såhär mysigt då vädret ändå inte talar för det, för här är regnet nära. Martin är på fotbollsträning, och sedan vaknas det hästar i eftermiddag. Jag och Ella får roa oss så bäst vi kan, och i eftermiddag ska vi hem till Sara och Minelle.
 
Hur firar ni Mors dag, ni som gör det?
 
Ni som har era mammor i närheten, se till att verkligen njuta av det, jag hade mer än gärna också haft det. Dock vet jag att jag snart får träffa henne igen, bara lillebror kan tänkas komma ut någon gång, hihi.
Ha en fin dag och grattis till alla fina mammor där ute.  
 



Emelie

Idag ska vi först fira Fredriks mamma, blir fika med hela familjen och sen ska jag och Ida laga middag till mamma och mysa ikväll :) Jag förstår att det måste kännas tungt att vara så långt ifrån din mamma :( Ni får flytta till Sthlm eller hon till Skåne :) Kram

Svar: Hihi, ja, man hoppas ju på att mamma vill flytta ned med mannen någon gång i framtiden i alla fall :) KRAM
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?