Bästa storasyster Leo kan ha.
Publicerat den

Idag har vi verkligen inte gjort många knop då regnet har öst ned utanför fönstret.
 
Jag vaknade med halsont, huvudvärk och magont så morgonen startade väl inte sådär jätte bra. Trött var bara förnamnet och efter någon timma uppe så somnade jag på soffan, i TVÅ timmar.
 
Den bästa storasyster Leo kan ha! ♥
 
Tyckte så fruktansvärt synd om Ella idag, tråkigaste dagen på länge må jag säga. Jag vet, man måste lära sig att ha tråkigt också ibland, men om man sitter inne en hel dag (nästan) så hade till och med jag känt av tristess. Det är så förbaskat svårt vissa gången att komma på saker och göra när det regnar. Lekland och badhuset finns självklart men man vill ju komma på något annat också, förvisso vet jag att hon älskar det ändå. Nej, låt denna tråkiga månad gå fort förbi så vi förhoppningsvis får oss lite snö snart, för då vet jag någon som vill vara ute och åka pulka, göra snöänglar och göra fina lyktor. 
Tänk, snart kommer vi att bo i vårt egna, mysiga hus och kunna göra allt det där på Vår tomt. Det blir liksom lite enklare allting. Nu känns det mer som att man bor i flyttkartonger (fast vi knappt har börjat, oops!).
 
Vi bestämde oss i alla fall för att åka ned med henne till leksaksaffären och hon skulle få köpa någonting helt för sina egna pengar och gissa om hon blev lycklig. Hon sprang runt där bland hyllor, efter hyllor.. Fina prinsessan.
Imorgon blir det desto mer livat. Dagis igen och därefter skall en kompis få följa med oss hem, äta mellis och busa lite till.



Emma

Så fina de är. :-)



URL: http://emmaloves.se


Kikan

Vilken fin bild!!! Och krya på dig! Kram Kikan



URL: http://www.hemmahoskikan.se


Sussie Lönneström

Hhm - blev det DU som tog hand om febern och förkylningen
efter sprutan istället för Leo? ;)

Ses på lördag!

Regniga hälsningar Sussie L



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?