Tacka vet jag beställning på nätet.
Publicerat den

Vår lilla gullgosse.
 
Igår hade Leo och jag lite extra tid, bara han och jag. Ella for iväg till farmor sin och Martin åkte in till stan tidigt på förmiddagen för att fira in Guldet.
 
Jag och Leo körde en liten tripp till närliggande köpcentrum och det var vi inte ensamma om. Herregud vad folk där var, och jag som alltid gillat att gå i affärer innan har fått någon slags avsky och får lite panikkänsla när jag går in i en butik. Trånga gångar, kläder som hänger huller om buller och folk som trängs. Nej, efter en kort runda så fick vi nog. Tacka vet jag onlinebeställningar.
 
Åh! Hur ljuvlig är han inte? Underbara, fina unge.
 
Väl hemma igen tänkte jag slänga mig på soffan i fem minuter och vila en stund, men icke. Som vanligt så vaknar lille gullgossen just i samma sekund. Dock får jag skylla mig själv, jag gör ju alltid Allt annat innan jag bestämmer mig för att faktiskt ta och vila lite.
Men, dem gångerna jag gör det så kan jag inte slappna av. Vad är det egentligen med mig och avslappning? Nej, det går verkligen inte ihop. Tankar som går runt i huvudet och hjärnan går på högvarv. Har ni också det så tro?
 
Dagarna går hur bra som helst med vår kille, men nätterna är desto värre. Han vaknar ungefär samma tider och känns nästan pigg, och pigg sisådär halv två-två tiden känns ju inte riktigt lovande. Då vill man inte vara med riktigt.
Jag sticker inte under stolen med att nätterna ibland är jobbiga och man vankar runt, gäspar i takt med klockslagen och ibland är man rent utsagt som en robot som står i vardagsrummet och gungar. Är man vaken eller sover man?
 
Ibland är det så svårt, för vi har absolut inga rutiner för det går inte. Han somnar väl ungefär vid nio, halvtio tiden på kvällen för mer än det går inte att hålla honom vaken, och han blir bara tröttare och gnälligare desto längre tiden går.
Har ni era sötungar uppe längre på kvällarna eller är det ungefär samma?
 



Amanda

Sicken sötnos!!



URL: http://www.aochmflyttarin.se


Emma

Alltså den sista bilden - så sjukt söt! :D



URL: http://emmaloves.se


Stina

Hej!

Ni har inte provat lägga honom tidigare om kvällarna? Han kanske är övertrött när han lägger sig?
Har en 4 månaders flicka här, som har sovit skitbra sedan hon föddes men har för 1.5 månad sedan börjat vakna ofta om natten för att äta! Jag ammar, men provade idag att ge henne ersättning inför natten.. DET ville hon inte!



URL: http://stinolino.wordpress.com


ellenojag

Han är underbart ljuvlig, lilla sötisen! Som blivit så stor, måste tiden gå så jäkla snabbt!? <3



URL: http://ellenojag.blogspot.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?