Denna dag kan jag leva länge på.
Publicerat den

Denna dag kan jag leva länge på.
 
Började med att jag fick ligga kvar i sängen till halv tio, och bara där kände jag att det skulle bli en riktigt bra dag (ja, förutom att Martin skulle iväg med jobb i ett par dagar).
Barnen och jag vinkade hej då till pappan och vi körde en riktig sån där "måste-göra-dag" sånt där som är rätt så trist i vanliga fall men som faktiskt blev riktigt, riktigt bra. Ingenting har gått fel utan allting från morgon till kväll har varit så himla bra.
 
Började med tvätt med följt av storhandling och kidsen skötte sig exemplariskt. Utelek flera gånger om, god middag och kvällen avslutades med nybakat surdegsbröd som jag och Ella knådat fram. Super gott!
 
Barnen sover nu och jag satte mig en stund i soffan och bara njöt. Denna dag jag kan faktiskt leva länge på..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?