Dopförberedelser.
Publicerat den

 
Sitter och förbereder lite inför Leos kommande dop. Inbjudningarna är skickade och det blir, precis som på Ellas dop, bara familj och släkt.
Sitter och tittar runt lite på internet gällande tallrikar och diverse dekorationer som behövs och fastnade direkt för partytajm.se. Lite som att välja och vraka, du finner nästan allt du letar efter så efter att jag har fått nyckeln och kunnat se mig om lite i lokalen där vi skall vara efter dopet så vet jag mer hur beställningen skall slutföras.
 
Jag har absolut inte tänkt något storslaget utan lagom fungerar hur bra som helst. Roligt att kunna pyssla och ordna lite inför. Hade tänkt att försöka mig på någonting själv i pysselväg och det blir nog roligt med Ellas hjälp också, tror jag verkligen att hon skulle uppskatta att få vara med.
 
Nu har vi rätt så mycket att stå i gällande flytten också, så det gäller att inte ta på sig allt för mycket för jag vet hur det slutar. Så detta kommer bli jätte bra, lagom brukar alltid bli bäst i slutändan.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?