Killarna i familjen.
Publicerat den

Killarna i familjen myser inomhus när regnet öser ned.

Grått och ruggigt är det idag och dem har varnat om stormen. Vad kallade dem den, St Jude?
 
Jag fick ligga kvar i sängen i morse och det har nästan blivit som en liten vana nu känner jag. Vi brukar lägga upp det så att jag tar, för det mesta, nätterna med Leo och Martin tar sedan tidig morgon. På så sätt får vi får sömn och vila som behövs för att orka med och jag tycker att det är en helt perfekt plan.  Mina nätter blir desto bättre då jag vet att jag kommer att få ligga kvar någon timma till sedan.
 
Mannen är och tränar nu och efter det hade vi tänkt att badhuset skulle få sig ett besök. Gick väldigt smidigt förra gången vi var där och nu hade vi tänkt byta barn så jag tar Ella och Martin Leo. Då kan jag och Ella få mysa lite extra och kanske till och med basta lite.
Hon skall nämligen börja simskolan nästa lördag (jag vet, HERREGUD, vadå stor?) så vi tänkte att vi får in vanan sista gång innan det börjar.
 
Vad ska ni andra hitta på denna mörka måndag? (kändes precis som söndag när jag skrev detta.. Åh, det är så skönt att Martin är pappaledig och helgen blir sådär lite extra lång och mysig)



Amanda CL

vilken fin bild!



URL: http://amandacarlberg.se/


Matilda

Är själv gammal simlärare - så ROLIGT att hon ska börja på simskola!! :) Och bra att ni börjar med henne i så pass tidig ålder, hon kommer få en helt annan vattenvana!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?