Påskfest för Ella.
Publicerat den


Vår fina älskling har haft påskfest på dagis idag och självklart skulle det vara utklädnad. Fina tjejen med fräknar, sjal, förkläde och en kvast fick följa med. Nagellack var ett utav dem viktigaste som skulle ordnas i morse. Allt för dig hjärtat! 
 
Dem hade haft en toppen dag med god mat, lite pyssel, gofika som Ella varit med och bakat, rulltårta med sylt och grädde. Vi hade kokat ett ägg som hon skulle ta med sig då dem skulle ha en tävling om vems ägg som kunde rulla längst. Alla vann visst :) 
 
Nästa vecka är Ella ledig från dagis och Martin är iväg med fotbollen i Turkiet så vi får hoppas på att vädret blir någorlunda bra så vi kan göra små utflykter här hemma. 
 
Hur söt får man va? :) Världens finaste påskkärring! ❤️



Sandra

Så kul att du har börjat att blogga igen=) Har saknat din blogg

Svar: Ja! Jag har fortfarande haft kvar bloggen och skrivit för min släkt och dem närmsta.. Roligt för Leo att kunna läsa sedan, precis som Ella, så jag har inte stängt ned den helt :)
Älskar ju att dela med mig men det blir inte riktigt som förut.. Har inte berättat för någon att jag har öppnat upp den utan den bara är :)
Hoppas allt är bra med er :) KRAM
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?