Decemberdag i skogen.
Publicerat den

 
En utedag i December. Kändes precis som höst i luften. Nu får man nästan passa på att ta på sig joggingkläderna och springa för nu är det helt perfekt väder för det.
 
Vi åkte först till biblioteket och lånade en hel hög med nya böcker. Så nu har vi en hel del att välja på under julen.
 
Därefter åkte vi bort mot sandskogen och gick ett varv och fick andas in lite frisk luft. För Leos del var det dock precis i hans vilotid och det var väl inte sådär jätte populärt att gå själv så vagnen fick bli hans transportmedel och tillslut somnade han. Det blev ingen fika på cafét som jag hade lovat Ella men istället kunde jag bära in Leo i bilen, bära ut honom här hemma och få han att somna om i vår säng så vi fick vår fika här hemma istället med pannkakor och glass.
 
Nu, efter sisådär två timmar, ligger Leo fortfarande och sover. Jag somnade till på soffan medan Ella tittade på Frost och när jag vaknar till ligger istället hon och snarkar bredvid mig.
Ja, vad säger man. Söndag när den är som bäst.
 
Ella pratar med pappa i telefon. Han får ju också vara med på ett hörn, hihi.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?