Mellis på stranden.
Publicerat den


Idag åkte jag och Leo och hämtade Ella på dagis och for sedan direkt till Bjärred. Det har nog blivit ett favoritställe. Jag menar, det finns ju faktiskt allt du behöver på ett och samma ställe.
Glass, strand och en lekplats.. Kan ju inte bli bättre. 

Jag hade gjort pannkakor till mellis och det uppskattades såklart. Pannkakor som är så gott.

Badkläderna hade jag faktiskt packat ned om Ella ville känna på vattnet. Hon var inte sen med att hoppa i och snabbt gick det också. Så första doppet för i år tog vårt lilla hjärta. Jag hade med mig bikini men i och med att Leo inte hade något att bada i och sedan ville jag helst inte slänga i han i vattnet riktigt ännu, så vi gick med Ella ut iallafall och kände med benen. Super skönt.

Detta är livet, att få vara mammaledig och att få njuta av detta tillsammans med våra underbara barn! 

Ser ut som om hon går på vattnet, hihi. 

Ella tog denna bild..  Grym! 

Finaste ni! 




Veronica

Åh vilka härliga bilder!



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se


Viktoria

Underbara värme o härliga bilder! Fina barn du har!



URL: http://Www.vickiz.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?