Mamma kan också.
Publicerat den

Så himla roligt att se hur statistiken växer, och jag skulle mer än gärna Älska om ni ville lämna några fina kommentarer om vilka ni är. Vill själv hitta nya mysiga bloggar att läsa nu när vintern kommer sig mer och mer smygandes på.

Ella har vart på dagis nu efter mer än en vecka hemma, och det känns ju precis som att hon Alltid har varit där, och när Martin lämnade henne i morse så sprang hon raka vägen in till deras lekhall då musiken stod på högsta volym. Vem hade inte sprungit in och börjat dansa med sina kompisar direkt?

Nu läste jag på deras anslagstavla att dem har börjat så smått till att öva inför luciatåg, och dem har även börjat julpyssla lite smått. Senast i raden var ett ljus, gjort som tomtegröt i en skål och såklart lite kanel på. Glömde tyvärr den på dagis, men lovar att ta hem den imorgon för ni måste få se det fina konstverket.

Ella somnade för en timma sedan, och jag har nämligen haft lite problem till att få henne att somna, så Martin har tagit den biten. Men nu så är han inte hemma, så nu fanns det bara jag. Och det gick ju bara så himla bra, lite tålamod, och så vips så sover hon. Läser en bok med henne, sedan får hon läsa den för mamma, efter det busar vi lite och dricker lite vatten. Sedan är det dags att pussa alla sina gosedjur godnatt och även mamma får pussa alltihopa, såklart. Och sist men inte minst fick mamma en puss och sedan var det godnatt. Det var ju inte så svårt.. (säger inte för mycket nu..)

Hoppas ni alla fina får en underbar måndagskväll. Själv tror att jag skall sätta mig i soffan med lite varm nyponsoppa. 

     
    Istället för att ha hyllan på andra hållet så vände vi den till liggandes, 
    och vips så fick hon mer lekyta och leksakerna fick ett mer värde kändes det som


   

    Det hon nog älskar mest här hemma är när hon får stå uppe vid diskhon och leka med vatten. 
    
   
   



Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Oj oj kan tänka mig att det är kul att leka med vatten men detsu mindre kul att städa fast iofs lättare att städa vatten än anna skit. :)



URL: http://www.sojkasframtid.com/


Therese med Clara

haha det där är claras favorit också, att stå vid vasken och plaska när man lagar mat =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?