Kan det vara det..
Publicerat den

Ladies night i lördags var faktiskt bra, dock besviken på att man satt så långt bort. Bästa platserna måste absolut ha varit längst fram, där man hade ätit. Fanns tyvärr inga matbiljetter kvar när vi skulle boka så det var ändå inte så lätt att få dem. Men det var en upplevelse ändå och jag hade det grymt med tjejerna.

Nu är nog Ella inne i en riktig sån där, "underbar",  "jag vill, jag kan jag skaaaa" fas. För det första så vill hon inte hem längre.. hon skulle nog kunna vara kvar på dagis till dagen efter (väldigt glad för att hon trivs). Det är mycket som verkar vara väldigt jobbigt just nu för henne. Men det är väl klart, saker kastas in i huvudet, minnet hela, hela tiden och nätterna blir nu allt oroligare och oroligare. Hon har vaknat nu ett antal gånger och varit jätte ledsen, lilla grynet. Kändes lite varm nu när jag var inne, och innan hon la sig tyckte jag att det var lite rött och kladdigt runt och i hennes ögon, så kan vara ögoninflammation? (Hoppas inte hoppas inte..)

Så vi får se hur morgondagen blir.. jobb/dagis.. eller vårdcentralen?

 
 
Underbara bilder.. vår lilla solstråle.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?