Stelheten skall väck.
Publicerat den

Tack för hjälpen gällande glasögonen. Blev inte någon utav dem två utan valde ett par som var mer lika dem svart, men en storlek mindre. Var nog lite som ni var inne på att dem var lite för stora för mitt ansikte.

Så nu är dem inskickade och kommer inom en vecka, ovant, men hoppas nu verkligen att det hjälper. Skall faktiskt till en naprapat som jag fått tips om. Så nu jäklar skall ryggen knäckas rätt, och stelheten skall väck.

Kalasdags blev det idag. Emil, Martins kusinbarn fyllde år nu i veckan, och självklart firas det med mumsiga bullar med alla möjliga pålägg, och glass i stora lass.

Det är verkligen så kul, för alla tre, Martin har två kusinbarn som båda två är lika blonda som Ella. Så jag ville så gärna få med en bra bild på dem tre tillsammans. Hade dock tänkt mig en bild där dom skulle sitta i varandras knä den största först, men det fick bli när dem lekte ihop istället.

Detta resulterade i att både jag, Martin och Therese stod och ropade, vifta med armarna och knäppte med fingrarna för att alla tre skulle titta in i kameran. Haha, alltid så roligt att man nästan skulle filmat det istället.

Men se så fin den blev.


 
Blev premiär för den nya jackan idag..
 

Vår älskade lilla docka.
 
Farmor försöker få ihop pusslet..                             och Martin blev lekfarbror.
 
Ella var ute och shoppade loss..            Och faster blev lektant.




Jenny & Allice

Tack detsamma måste jag säga :) Hoppas du får en fin vecka:)



URL: http://jennyalbertsson.blogg.no





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?