Yeeey.. back on track, tror jag.
Publicerat den

Hej kära ni.

Det är så att jag har startat upp en ny/gammal blogg, då jag inte ville förstöra någonting med den andra;  http://frumammapappabarn.blogg.se Jag har bestämt mig för att låsa den och sedan på något sätt ladda ner den till Ella när hon fyller 18 år. Jag hoppas iallafall att det finns några alternativ som man kan välja mellan.

Jag kommer fortsätta att skriva som jag gjort innan, men vill mer återuppta den för att jag saknar allt vad har med bloggen att göra. Jag vill dela med mig om saker som folk verkligen kan relatera till och som kanske har samma synpunkter, är såklart Helt andra som vill dela med sig.

Jag hoppas ni har saknat oss Lite grann iallafall och att ni inte har trttnat.

Ge mig tips, råd och hur jag kan göra detta bättre..
Bring it on!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?