Träningen är igång.
Publicerat den

Hårdträningen börjar NU.

Frukost: En proterindrink med jordgubbssmak.

7 km löpning i skogen, med mycket intervall.
 



Väl hemma blev det magträning och armträning. En app som jag varmt kan rekommendera är denna: AB Workout. Där bestämmer du från 5 minuter på 9 övningar upp till 10 minuter. Även om du vill köra alla dessa 9 övningar som en komplett träning eller om du vill ta varje övning för sig.
Detta gäller exakt likadant när det gäller träning för armar och rumpa.

  
 

Frukost/lunch: Två skivor fullkornsbröd med skinka och tomat, 2 ägg och 1 kopp kaffe. 

Mellanmål: En proteindrink.

Middag: Fyra små kycklingvingar i ugn, 1 advokado, gul paprika, cocktail tomater och lite stekta champinjoner. Blev sådär perfekt mätt, som man egentligen aldrig brukar bli annars. Antingen är det för att man äter så man spricker eller tvärtom. 

Kvällsmål: En proteindrink med lite mixade jordgubbar i.



Måtten:

Armar: 28 cm
Magen: 86,0 cm
Lår: 53,3 cm




Anonym

vad duktig du är <3



URL:


nanna

missade att fylla i namn.. men det var jag som skrev :)



URL:


PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Gud va duktig du är! HEJA HEJA :D <3 Den översta appen, vad heter en? Laddade ner den under! Helt perfekt. Men eftersom jag inte ska köra sit ups för magen (eftersom jag nyss fått barn) så bygger jag fel muskler! så ska köra plankan istället. Kram!



URL: http://mammasangel.blogg.se/


Caroline

Hej! Vad är det för sorts märke på protein drinken?



URL:


sandra

Vad grym du är! Det är så att man blir taggad själv=)



URL:


BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

NEMEN NEJ!! inte träna när du är sjuk! Livsfarligt!!



sv: Men åh vad glad jag blir! Så himla roligt att man kan glädja någon! :D TACK!!



URL: http://bajsmalins.blogg.se/


BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Haha, det kan man ju undra.. Mwaha



URL: http://bajsmalins.blogg.se/


Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Skulle också behöva träna, men jag är allt lite lat :)



URL: http://lillaelins.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?