Peppa varandra lite extra.
Publicerat den

Ja, detta fick jag i present utav min kära man. "-Jag skall ju springa halvmaran så detta blir min present till dig. Varsågod älskling.. från mig till dig.. Käääämpa!" Haha, tack älskling.

Jag tyckte faktiskt att det var en jäkla rolig grej att få vara med och springa ett lopp och man får mersmak vill jag lova. Jag gillar att träna när jag väl kommer till det, och ännu mer när jag har någonting att kämpa För. Då blir det hela mycket roligare.

Så nu har vi lagt upp ett träningsschema (ja, när jag väl kan, beror såklart på hur mannen jobbar) men när jag väl kommer iväg så har jag detta att ta med mig och verkligen köra hela vägen. Visserligen är inte detta förrän i September, men ännu bättre blir det ju till det när man är väl laddad och har tränat långt innan. Nu gäller det bara att hålla detta också.

Är det någon mer som skall vara med och springa detta? Eller kanske något annat så skulle det vara en himla roligt grej att kunna peppa varandra lite extra.



Nicolina

sjalv ska jag springa ett lopp pa 20 km (hjalp!) i oktober! Sa jag tranar for fullt infor det! Ar en riktigt bra motivationskalla att ha ett lopp att trana infor! :) och dessutom ar det riktigt roligt att delta i lopp! :) forstar preciis vad du menar nar du sager att man far mersmak!



URL:


Martina l Ellas mamma.

Sv till Nicolina: Det kommer gå så himla bra ska du se.. bara ut och köra sitt race och det slutar för det mesta alltid bra, på ett eller annat sätt :)

Men det är himla roligt. Haha, ja det blir verkligen så.. men det är kul. Träning är ju ändå en bra hobby :)



URL: http://maella.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?