Helgen med mormor.
Publicerat den

Jag har nänstan helt glömt bort bloggen dessa veckor känns det som, men varje kväll när jag tänkt att jag skall ta tag i det så orkar jag helt enkelt inte.
 
Mamma var äntligen nere hos oss i helgen och det var verkligen efterlängtat. Ella ville inte släppa mormor för en sekund, men så har det varit sedan första stund. Fast att man inte ses så ofta som man hade velat så har det inte så stor betydelse för Ella, för oavsett hur lång tid det har gått emellan varje gång man ses så är det ändå inga blyghetet.
 
Blev såklart god mat, ikeahäng med lite nytt till Ellas rum och med tillhörande köttbullar (såklart). Filmmys (cockpit, riktigt bra får jag säga, vi är inte så förtjusta i svenska filmer annars) med hela familjen när Martin kom hem och med en stor godispåse som till min förvåning faktiskt är helt uppäten nu. Då snackar vi GODIS.
 
På söndagen fick äntligen mamma också få följa med på dans och bad med mig och Ella, denna gång var det sista innan showen nästa helg. Spännande! Mormor schejkade loss lika mycket som Ella gjorde och svettig är bara förnamnet. Skönt att hoppa i badet för att sedan sätta sig i bastun ett tag.
 
Helgen var perfekt om inte för kort, som alltid. Dock dröjer det inte så länge till tills hon är nere igen. Ella fyller ju tre hela år om sisådär tre veckor nu. Det är GALET! Vart ska detta sluta? Vågar man knappt tänka på nu, haha.
 
 
   
 
 
Perfekt avslutning, sockerbulle!



Faster

Sötis! Härligt att ni har haft en bra helg.



URL:


Jessica

vad mysigt med mamma/mormor på besök :)
Måste verkligen se till att ses snart. Dock jobbar jag de två kommande helgerna med :/ Och vet ej hur det blir helgen där på än. Men jag hoppas vi kan få till det snart.
Jobbar du mycket nu?
Shit det är verkligen snart Ella blir 3 år. Tiden går så fort.! <3



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?