Mamma och Ella tid.
Publicerat den

Idag var det dags för mamma och Ella tid. Dans och bad stod på schemat.
 
Gick verkligen super bra idag, var med på dansen och tyckte verkligen att det var jätte roligt. Märkte även på dem andra barnen som var lite blyga förra gången, klev fram. Detta är verkligen som ett lite lättare träningspass för man blir varm vill jag lova, så det bästa är att kunna slänga sig i vattnet efteråt.
 
Kul att ha en unge som älskar att bada och hon slänger sig i från kanten, viktigaste är att göra det själv, "flytta dig mamma, vill själv" och rutschkanan är en favorit.
 
Detta är en perfekt aktivitet om det är någon som är sugen på att göra någonting med sina barn, kan jag verkligen rekommendera.
 
Nu blir det pannkakslunch och vila på det, helt slut.
  
 
Sötnos redo för att schejka loss.
 



Linda | bebis i magen

SVAR: Tusen tack : ) Jadå! Det känns väldigt rätt såklart, efterlängtat och overkligt. Men samtidigt oroar jag mig väldigt mycket. Att något skall gå fel och sådär.. Men efter att jag var på ultraljud i fredags och allt såg fint ut, så lovade jag mig själv att försöka trycka undan det jobbiga och försöka NJUTA att det här faktiskt händer.. : )



URL: http://lindablom.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?