Härliga du.
Publicerat den

Ella är lämnad på dagis med ett leende och inga tårar som det varit nu dem två sista dagarna (som såklart snabbt vänder) så jag var glad att hon var glad.

Nu sitter jag och Martin och äter lite frukost och inväntar "our driver".. försöka fixadet sista som det alltid finns att göra. Men jag är mest nojig över att jag har med mig för lite kläder. Är ju så himla ovan gällande packningen då detta inte är en solsemester.

Men hoppas nu verkligen att shopping utbudet är på Topp för jag är så utan kläder här hemma.. ush, vill bara slänga ut allt och hänga in nytt. Man är alltid så att man hatar sina egna kläder (iallafall jag) och har Aldrig någonting att ha på sig, Varenda, Eviga morgon är det samma visa. Men som Martin sa idag, du måste ju ha köpt kläderna av någon anledning, du måste ju ha tyckt att dem var snygga? Men helt ärligt. Nej, jag gör verkligen inte det, haha.

Nej, nu måste jag kila, klockan tickar på.

 
Varje gång jag vill fota Ella så vill hon stå mot denna vägg.. Pose var det här. Härliga du.
 

MIn älskling. Saknar dig så jag dör.. men du kommer ha någar underbara dagar här hemma. Snart kommer vi och pussar och kramar på dig igen. Älskar DIG!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?