Utbudet kunde man då inte hurra för.
Publicerat den

Var på H&M igår för att införskaffa nya mammabyxor, då alla mina vanliga byxor börjar trycka åt vid magen, men gick tyvärr därifrån tomhänt. 

Sämre utbud får man nog leta efter, så därför hade jag behövt lite hjälp vart man kan få tag i normala, och såklart lite snyggare mammakläder med både byxor och tröjor. Både butiker och online.




Jennie

polarn och pyret.. Annars vet jag ej faktiskt.. Köpte mina jeans tex på hm..



URL:


therese m clara

Jag köpte mina i ullared om ni snart ska dit. Var supernöjd med dem och de kostade under 100 lappen.



URL:


camilla

Utbudet är ju tyvärr inte så stort. Jag fick snabbt roffa åt mig mamma-jeansen i stuprörsmodell från H&M men annars har de inte varit mycket att hurra över.



Va? Haha! Det där med bikarbonaten var det konstigaste jag hört!? Ska bli kul och se om det stämmer för er! :)



URL: http://vitarummet.blogg.se/


Jeanette

har du kollat Vero Moda på Hansa gallerian? De hade innan :)



URL:


maja

Fotolinan är köpt på Lillatussilago.se :)

Mammabyxor är svårt... Jag lever i ett par tjockare mammatights från h&m som är kanon och bara kostade 199:-. Men du är kanske ute efter mer vanliga byxor?



URL: http://majapirayan.blogg.se/


Sophie

Top Shop på novalund har en hel del, kika där! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?