Min Mammas Dag.
Publicerat den

Grattis på morsdag min älskade och finaste mamma. Känns underbart att få ha firat denna dag med dig då det annars är svårt att få till dagarna (som vi måste bli bättre på). 

Det är såklart att alla är stolta och glada över att sin mamma just är den hon är, men jag är så himla mycket mer än det. Det går verkligen inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar och beundrar denna människa. En otroligt stark, oerhört omtänksam och bryr sig om varenda liten människa och tyvärr blir det att hon tar sig själv sist.

En mamma som har fått tagit på sig väldigt mycket själv, tagit hand om två barn och som Alltid har kämpat för det.

Trots jobbiga år, Ledsna händelser och jobbiga situationer har hon stått med båda fötterna på jorden, kämpat och gjort allt i sin makt för att alla skall ha det bra. Det är hon som har funnits där när det har varit jobbigt och ibland kan jag säga att hon är För snäll. Att folk tar henne för givet och inte tänker på hur Hon egentligen mår. Men jag är glad att hon, när det verkligen har runnit över, kan ryta till och säga ifrån.

Min starka och rent ut sagt Jävligt underbara mamma, jag älskar dig och jag hoppas för guds skull att vi kommer att få se ditt fina ansikte och underbara personlighet här nere i Skåne land, att du tar ditt pick och pack och flyttar ner, inom en snar framtid. Du efterlängtas.


        
       
       

Tack för en helt fantastisk helg med dig mamma. Hann med både stranden i Lomma, Vikhög, Bjärred och långa bryggan och med avslutning på det super mysiga "morsdag" cafeét.
Ella och jag saknar dig redan




Frida

Jag förstår dig att du vill ha ner din mamma =) vi ska va glada att vi e så lyckligt lottad att få ha så underbara mammor =) Ser att ni oxå va på Långa Längan o fika idag...visst e där mysigt...Ha en fortsatt mysig kväll o Grattis på morsdag...kram



URL:


nanna

vad mysigt ni verkar ha haft det :) <3



URL:


Jessica

Så fint skrivet :) förstår att det måste vara jobbigt att ha sin mamma så långt bort. Jag är ju van vid att bara kunna gå till mina päron när jag vill. Så jag hoppas oxå att hon flyttar ner :). Börjar du det nya jobbet imorgon eller?



URL: http://Http://iiicaa.blogg.se


rebecka 20år - gravid&bonusbarn!



hej! Hitta precis till din blogg :)

Vill du hjälpa mig att rösta på vilken färg till vår vagn? Hade varit super snällt!



Vi har valt en BRIO GO, så nu är det färgen - BLÅ el RÖD. Hade varit super snällt om du ville gå in o rösta på min blogg :)



http://perfectlifewithyou.blogg.se/2012/may/brio-go-rod-vs-bla.html#comment



URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/


ILR

så fina bilder! kram!



URL: http://ilromanista.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?