Vi längtar efter dig.
Publicerat den

Jag var på mitt andra BM besök i tisdags och fick lyssna på den lilles hjärta, ta lite prover och bara få prata av mig. Alltid lika skönt att komma dit, för man blir automatiskt lugnare när man går därifrån. Jag har sagt det innan att jag gärna hade velat göra ett till ultraljud, då det sista inte är förräns i v.32, och det är ett bra tag till det tycker jag. Vet att tiden går fort och rätt vad det är så är även den dagen här, men just nu känns det som en evighet. Vet inte varför jag är så himla nojig?
 
Jag hoppas verkligen att du har det bra där inne lilleman. Du är så efterlängtad här hemma och vi längtar innerligt till den dag du bestämmer dig för att titta ut. Ella pratar om dig hela tiden och vill att dagarna nu skall gå snabbt så hon får se dig, få pussa och krama och bara gosa hela familjen.
 



Emma

Hej! Jag har inte varit med om det ni gick igenom, men kan på nått vis förstå att du är nojjig. Kan du inte betala för ett UL till?
Vi gjorde det, för jag oroa mig. Kram

Svar: Hej Emma. Jo det klart, har tänkt lite på att göra det, men det kommer säkert bli som en drog att vilja gå på fler och fler så jag väntar till den i v.32.. Inte så långt kvar och tänker jag inte på det allt för mycket så går det fortare :)
Martina Lönneström



URL: http://nosslikse.blogg.se


ellenojag

Världens finaste lilla kula det där <3

Ja vi har syskonvagn, har en Bugaboo Donkey! Och jag hade inte klarat mig utan den!! Ellen var ju 2,5 när Hugo kom och åkte mkt vagn, och än idag åker hon väldigt mkt vagn! speciellt om man ska iväg själv med båda barnen känns det skönt att möjligheten finns att även Ellen kan åka! Sen avänder jag ju den som enkel vagn när Ellen är på dagis <3



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Malin med Minna

Åh vad du är fin! Förstår att du har sånna tankar och det är inte konstigt alls, men det kommer gå bra denna gång, det känner jag!:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?