Tankar och funderingar.
Publicerat den

 
Imorgon skall jag på det första BM-besöket efter rutinultraljudet och få mäta magen, lyssna på lillens hjärta och ta prover för att se om någonting kanske behövs kompleteras. Jag äter både Mitt val och Folsyra, och det sistnämnda har jag ätit sedan första dag jag fick reda på att vi var gravida. Gick dock från ett märke på folsyra till ett annat då dem inte hade dem andra, men tydligen så skulle det inte vara någon skillnad på vilken foslyra man åt så jag tog den. Såhär i efterhand känner jag att min mage gjort mer och mer uppror och det har kommit efter att jag inhandlade dem. Är inte det lite märkligt ändå, kan det verkligen vara sådan stor skillnad?
 
Får ta upp det imorgon när jag ändå skall dit, och ta upp lite andra tankar och funderingar man har också. Alltid massor som snurrar runt i huvudet såhär i efterhand och det har såklart mycket att göra med allt man gått igenom innan. Jag hade mer än gärna velat gå på ett till ultraljud nu, bara för att se att allting fortfarande ser bra ut och att man fortfarande får vara glad, lycklig och förväntansfull tills den lille kommer. Överläkaren sa ju att det såg bra ut och han tittade verkligen allt som gick att se och väldigt ordentligt denna gång också, och det sista han sa var just att "allt ser jätte fint ut, så ni skall absolut inte vara oroliga". Varför är det då så svårt att tro på det han säger?
 
Låt det gå bra nu, Snälla, och låt oss få njuta av denna sista tid och sedan få ut en frisk och fin liten pojke.
 



Jessica

Jag tror inte ni behöver vara oroliga :) men jag förstår självklart att ni är det ändå, eftersom man tänker på det som hänt förr. Men ni har kommit långt nu, mer än halva tiden ju :) och det har sett bra ut på ul. Så bara njut :) så håller vi andra tummarna :)

Svar: Ja jag hoppas verkligen det nu. ❤
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


Jessica

du när jag bara tycker på svara på din kommentar i min blogg. Får du upp det då med? eller du ser det bara om du går in på mitt inlägg igen och kollar?

Svar: Jag får inte upp det på min blogg, men om jag går in på dina kommentarer så ser jag att du svarat på mitt inlägg:)
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


Emma

Hej! Känner inte dig, men träffar Sofia Borg lite då och då.
När jag hörde ni skulle få en pojke blev jag så glad för Er skull! Håller alla tummar och tår att allt går bra! Kram

Svar: Vad roligt att du hittat hit, glad jag blir och tack så hemskt mycket, vad gulligt av dig.
Martina Lönneström



URL: http://nosslikse.blogg.se


Cherie

Vilken underbar klänning!! Är det en mammaklänning och vart kommer den ifrån? Jag och sambon ska gifta oss om en månad (mycket enkelt och informellt mest för att jag vill att alla ska ha samma namn är bebisen kommer i april) och den där klänningen hade ju varit perfekt! :) tack!

Svar: Hej :)Tack så mycket. Det är egentligen en vanlig klänning och är inhandlad från H&M för ca 1 månad sedan. Så spring ut och kika, finns säkert kvar då en utav mina väninnor köpte en blå för någon dag sedan :)
Grattis förresten till bröllopet.
Martina Lönneström



URL:


Cherie

Tusen tusen tack, det ska jag genast göra!! :



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?