Lomma med ungarna.
Publicerat den


I förmiddags var jag och Leo iväg och fikade med fina vänner och strosade runt i affärer. Var nog den varmaste dagen på länge här nere hos oss så när vi skulle hämta hem vår älskade tjej från dagis så bestämde jag mig rätt snabbt att vi skulle packa in oss i bilen och köra till stranden. Första gången jag skulle ge mig ut med båda ungarna själv.
En Leo som sov i vagnen passade utmärkt så jag kunde få lite bad och mys tid med Ella. Blev dock lite kyligt mot kvällskvisten så efter ett sista dopp, som faktiskt var mitt första för i år, fika och lite mat till Leo så körde vi hemåt.
 

Nu så här mot kvällen märkte jag av en massa röda prickar på Leos ben, armar och i ansiktet, som jag blev lite konfunderad över, men efter lite snabb koll på internet så var det nog som den flesta skrev, värmeutslag, för dem verkar ha gett sig iväg rätt så fort igen. Vet att han var riktigt varm vid ett tillfälle i dag och det var när han satt i bilstolen, stackaren. Usch, hur håller man dem någorlunda svala?
 
Er har vi gjort riktigt, Riktigt bra. ♡



Emelie

God kväll. Liam blev oxå varm förra sommaren när vi åkte i bilen. Hittade ett inlägg som man lägger i stolen som svalkar på sommaren och värmer på vintern. Så nu hoppas vi att denna sommaren skall bli lite svalare under bilturerna
// Emelie

Svar: Oh, det lät som en himla bra uppfinning, får jag absolut kolla upp. Tack.
Martina Lönneström



URL:


C by Caroline ♥

Vilka härliga bilder! Ni verkar haft en underbar dag :)

Svar: Tack snälla du :) En underbar eftermiddag som slutade lite sämre, en sjuk liten son.
Martina Lönneström



URL: http://cbycaroline.blogg.se


Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Underbart att ni fått lite strandväder iallafall, nu hoppas jag lite värme kommer hitåt Alingsås också :)

Svar: Ja, verkligen, men på kvällarna är det fortfarande inte varmt, så himla tråkigt :/ Men snart, snart så ;)
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


Sandra

Vår kille blir också så oerhört varm i bilbarnstolen. Det är så kompakt. Det riktigt rinner om honom och håret brukar vara helt blött. Det räcker med en kort biltur. Stackars det små i denna värme.

Svar: Ja, gu, tycker så synd om dem små liven.
Martina Lönneström



URL:


Denise - mamma till Noah!

Fy ja i bilstolen blir dem sååå varma :/ tycker så synd om de små liven! Fina bilder!

Svar: Ja, tycker verkligen synd om dem.
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se


Annika

Söta :)

Svar: :)
Martina Lönneström



URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Ewa

Finaste, fina!

Svar: Tack Ewa.
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?