Graviditetsveckor i bild.
Publicerat den

 
 
Graviditeten i bilder från v.13 t.o.m. v.37 (med ett litet glapp mellan v.15 och 19) så får vi se när den sista bilden på magen läggs ut. Man ser ändå skillnad, mest såhär i slutet, men lite synd är det såklart att jag inte bestämde mig för att ha samma kläder på mig för varje vecka, för då tror jag att man skulle se förändringar på ett helt annat sätt. Kläderna kan förändra magen på bara ett byte, från klänning till en lite slappare tröja.
 
Dock tycker jag att det är väldigt kul att kunna gå tillbaka och faktiskt se och följa steg för steg.
 
Åh, älskade lillebror, när hade du tänkt att komma ut?



Mela - Gravid tvåbarnsmamma!

Du är jättefin :) Jag har varit så dålig på att fota magen denna graviditet...måste bättre mig för det är så roligt att ha kvar sen.

Svar: Ja, jag var så himla dålig med att fota när jag var gravid med Ella, så denna gång kände jag verkligen att det var dags :) Kommer bli kul sedan att fota hela familjen när den lille är ute också.
Martina Lönneström



URL: http://melano.blogg.se


Maria

Men å så fina bilder, du är så fin! Önskar att jag vart bättre på att fota mina graviditeter. Kul att ha och titta tillbaka till :-)
Ha en fin dag fina du!
Kram kram!

Svar: Tack så hemskt mycket. Ja, det är lite trist, jag var super dålig med att fota magen när jag var gravid med Ella, så jag kände att det var dags och nu kan hon vara med också.
Kommer bli ännu bättre när den lille är ute och hela familjen kan fotas :)
Tack detsamma! KRAM
Martina Lönneström



URL:


Emelie

Så himla fin!!!

Svar: Tack Emelie! <3
Martina Lönneström



URL:


Denise - mamma till Noah!

åh så fin du e me magen o vad den växer!=) De går fort!

Svar: Tack snälla! Ja, det går himla fort, kan liksom inte förstå att vi snart har en liten! :)
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?