Tåget till Stockholm.
Publicerat den


Nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Helt själv, utan min underbara, fantastiska familj. Jag saknar er så fruktansvärt mycket redan och jag har bara åkt tåg i två timmar. 

Första gången jag är ifrån dem, första gången jag är hemifrån såhär länge och det känns väldigt konstigt. Så är det väl säkert alltid, en vanlig känsla, men det visar bara hur mycket man älskar dem.

Jag ska försöka slappna av och samla lite energi uppe i huvudstaden, tillsammans med mamma och co. Jag vet att det behövs ibland, man behöver få sakna lite. 
Det har varit några jobbiga nätter med en liten Leo och det känns som att sömnen behövs lite extra nu så det ska bli kul och se hur min sömn blir hemma hos mamma. Kommer jag att kunna slappna av, kommer jag att vakna mitt i natten, som ju brukar vara Leos melodi. Ja, det ska som sagt bli intressant.

Mina hjärtan, ni ska veta att mamma saknar och älskar er oavsett om jag åker iväg några dagar. Ni kommer att få en fin helg med er underbara pappa, som jag saknar så.

Nu tänkte jag blunda en stund! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?