Dairy - lite tankar!
Publicerat den

Heeeej!!

Jag har saknat detta.. att skriva av mig. Allt som gått runt i mitt huvud men som inte riktigt kunnat komma ut så som jag behöver.

Allt går i ett. Livet bara rusar förbi och man hinner knappt blinka förrän dagen är slut och man börjar om. 
Ny dag, med nya möjligheter.

Hur är allt med mig annars?
Jo! Det är bra.. det är det verkligen! 
Det är bara hjärnan som spinner på högvarv emellanåt.. mestadels är det väl vardagen, allt som man Vill hinna med, men som får hållas för att allt annat, det vanliga skall hinnas med först.

Jag vill så otroligt mycket med livet innan det tar slut! 
Vill hinna träffa mina vänner, dem få riktiga vännerna man har, mer. 
Vill se mer av världen, resa.. älskar ju att resa! Men så återkommer man ju alltid till det där tråkiga.. pengar! 

Ibland.. eller den här tiden, som en tråkig höst och lång vinter, blir jag så otroligt uttråkad. Blir lätt irriterad och vill bara bort från det tråkiga vardagliga..
Visst är det fler som känner så?
Jag vet dock, tror jag och hoppas nu, att det vänder.
Våren är ju här.. hoppas för att stanna!
Känner av energin, iallafall lite grann (förutom att jag blev sjuk igår.. :s) 

Så nu ligger jag i soffan.. själv, och sjuk. Och tycker synd om mig själv.
Dottern är hos sovkompis, sonen hos farmor och mannen på fest.. ja, som jag faktiskt också skulle gått på, om jag inte kände mig påkört av ett tåg, typ!

Förutom det då..
Jo. Instagram är jag inne mycket på.. lägger upp foton för min egna skull.. såklart, men även för er, självklart! 
Vi har även en instagram tavla som jag bara älskar och ska göra en till så småningom.. därför är det extra roligt att kunna blicka tillbaka.
Det jag inte roligt förstår dock är att man har en hel del som följer mig men som fåtal, nästan alltid samma, gillar och uppskattar det man delar med sig av..  Dem andra 270 personerna.. vad gör dem, och varför i hela friden följer dem ens personen i fråga om demAldrig  kan lämna ett fotspår eller två? 
Till och med nära vänner.. (eller vad jag trodde..) strutar helt i att man faktiskt kanske blir rent utsagt Glad om man lämnar något fint!
Om det är så att ni bara är inne för att snoka så kan ni ta bort mig därifrån direkt..

Såå! Nu fick jag det sagt.. något som stör mig.. och jag vet. Helt onödigt. Totalt onödig energi.. jag veet, men som en helt vanlig, dödlig Svensson så väcker det lite irritation hos mig.. förlåt mig! :) 

Det är faktiskt sjukt det här med sociala medier.. har det länge varit.

Med detta sagt.. 
tror detta kommer bli bra! Känner på mig att, om jag kan få skriva av mig här ibland, så hoppas jag att mina hjärnspöken kan låta mig vara ett tag..

Och ni där ute! Glöm inte era vänner.. oavsett om en bild på instagram ser underbar ut och personen ifrån verkar må Döbra.. så kanske det är direkt tvärtom?

Visa att ni bryr er! 
Kram på er från mig till dig! 

(null)




Anonym

Håller helt med ❤️❤️❤️❤️❤️❤️//Sara



URL:


Anonym

Min erfarenhet är att man oftast vill kommentera, men kansk ente kan.
Det betyder dock ente att man ente bryr sig.
❤️



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?