Myser i soffan.
Publicerat den

Ella är fortfarande hemma med sin pappa och myser i soffan. Fick ett sms innan när hon hade somnat i soffan (händer nog nästan bara när hon är sjuk) och hade sedan sovit i två rimmar och verkar super pigg nu, så där märker man mycket på att det är vilan som gör att hon blir piggare.

Det bästa är nog att hon får vara hemma imorgon med, så hon blir helt frisk. Vet själv hur dum man är när man går till jobbet alldeles för tidigt för att sedan gå hem igen.

I natt sov jag och Ella i vår säng och Martin la sig på soffan. Blir väldigt trångt där inne annars, och man ligger verkligen inte bra. Så rätt så bra sömn har vi alla fått i natt iallafall. Var uppe på natten en gång och hörde älskling ligga och snarka på soffan, så förmodar att det ändå gick helt okej. ♥

Dock har han nu blivit dålig också, och Martins kompis som vi hade på besök i helgen hade också fått en fläng av samma sak, hosta och feber.

Själv ska jag till min läkare på vårdcentralen för att utreda lite till med min huvudvärk, och även kanske få något slags intyg, vi får se vad som händer efter det.

Måste bara säga att det verkligen är jätte kul och se era kommentarer ramla in, och jag hoppas att ni tycker att det är kul att titta in här.

Ha en underbar torsdags eftermiddag.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?