Veckans blogg.
Publicerat den

Så typiskt, denna helg har varit en ren sjukstuga för oss alla tre och har inte kunnat vara inne på internet överhuvudtaget, och just när detta händer så kommer vi in som veckans familjeblogg på blogg.se. Förlåt, dåligt utav mig att inte uppdatera nu, men det börjar bli bättre hos oss och Ella är iväg skjutsad till dagis.

Det börjar iallafall vankas både 1 års kalas och 2 års kalas. Min guddotter Wilma blir hela 1 år på onsdag, den 7 December, och bara tre dagar efter det så blir vår lilla tjej 2 år.

Dock har vi tyvärr inte ordnat med något barnkalas detta år utan det blir med dem närmaste i släkten och vänner nu på lördag. Vet att det är många som har olika syn på det där med kalas. Vissa känner att dem bara Måste ha barnkalas varje år, och som jag tänker nu, så vet jag att det kommer att komma så mycket födelsedagsfirande framöver att man nog inte behöver tänka så mycket på det just nu. Vad känner ni för det här med födelsedagar?

Ellas mormor kommer att komma ner på fredag, och äntligen får dem återförenas igen. Känner att det blir allt för lång tid emellan, och skulle jag få önska någonting så är det just att mamma ska flytta ned hit till oss och det vet jag skulle vara en dröm för Ella att kunna springa hem till mormor när hon hade velat, eller iallafall inte behövt veta att man ska sitta i en bil i 6 timmar.

I eftermiddag ska familjen packa in oss i bilen för att bege oss uppåt i landet. Närmare bestämt Mantorp. Vår häst ska starta, och förhoppningsvis springa in lite guldpengar till oss. Håll nu tummarna. 

      Här hemma blir det att leka affär, Ella har nämlitgen fått en tidig julklapp ifrån farmor. 
         

Hon har nu även fått sig en egen liten julgran.



Jennie & Fröken Flis

men va roligt, grattis till veckans blogg, eller hur man säger ;)



Kram



URL: http://jenniesays.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?