Vad tycker ni?
Publicerat den

Ibland får man bloggtorka och då är det nog bäst att inte skriva någonting alls, för inläggen blir ju för jäkla tråkiga.

Men jag behöver Verkligen hjälp utav er.

Jag vill ju att ni forfarande att ni skall fortsätta att läsa om oss, och jag hoppas iallafall att ni tycker den är Helt okej. Så därför behöver jag er hjälp lite extra.

Vad gillar ni att läsa om, och vad gör att ni går tillbaka till en blogg och vill fortsätta följa den flitigt?

Jag vet iallafall vad jag tycker om att läsa, och vad som fattar mitt tycke, men vad gillar ni?






Rei Trulsson

Det jag gillar med den här bloggen är att det speglar vardagliga händelser, i gott och ont, lite som en dagbok. Av någon märklig anledning gillar människor att veta vad andra gör, oavsett vad som händer. Det har antagligen med den mänskliga faktorn att göra, att bekräfta och få bekräftelse.



Så spontant tycker jag att ni kör på som ni brukar. Om inget annat, har ni en ovärderlig dokumentation genom tiden.



URL: http://www.rei.fotosidan.se/blog/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?