Dålig karaktär.
Publicerat den

Jag hade riktigt dålig karaktär ikväll, så det slutade med att Martin hamnade i soffan framför fotbollen. Ja, vad trodde jag? Måste dock se repris, någon som vet när den är?

På tal om trötthet, jag har nu varit sjukligt trött i flera dagar, och nästan på väg till att somna framför datorn idag, blev nog nästan som att jag sov med öppna ögon. Gäspar och min förkylning är fortfarande inte helt väck, och huvudvärk så jag håller på att bli galen. Men imorgon, imorgon är dagen som förhoppningsvis är början på något jäkligt bra, ska till tjejen jag skrev om tidigare.
Så huvudvärk, snart är du borta.. och jag kommer Inte att sakna dig.

Är det inte lite konstigt att ens dotter alltid säger ett visst namn på dagis som har gjort en viss grej, Varje gång? Har hon ett litet märke på kinden, eller på fingret så säger hon alltid denna Tjej. Betyder det verkligen att denna lilla tjej gör detta eller kan det vara så att hon har gjort det någon gång innan (för det har hon gjort) och att det fortfarande sitter i och därför ploppar hennes namn upp.. ja väldigt svårt att veta, men blir väldigt konfunderad om det nu är så.

Men fröknarna är väldigt duktiga på att säga ifrån eller säga till om det är någonting som har hänt, så vi borde nog vara lugna. Än så länge.

God natt kära ni!