Fått godkänt.
Publicerat den

Vi fick godkänt ifrån hyresvärden att få måla om i några rum om vi ville (och vi behöver inte återställa det när vi flyttar), och vi har bestämt oss för att slå till och det känns jätte bra för jag är verkligen så trött på dem vanliga vita väggarna som vi har överrallt.

Men skulle väldigt gärna vilja ha lite inspiration på bra färger till fond?

Vi har väldigt neutrala färger överrallt så det skulle passa rätt så bra med lite färg så det blir lite roligare. Jag har iallafall lila i huvudet, och det blir att jag tycker att vi ska ha lila överrallt tydligen. Martin frågade mig innan på ett ungefär vilka färger då han skulle köpa lakan/påslakan igår och att det då såklart skulle passa till. Och det enda jag sa var "I sovrummet skulle det vara jätte fint med lite mörklila, och i vardagsrummet hade det varit Jätte fint med lite lila/brunt/svart randigt... Och och i Ellas rum hade jag väldigt gärna velat ha Li.. oj, det blev rätt mycket lila".

Här kan vi snacka Färger.





Maja

va kul att du hittat nåt du vill plugga :) är det kurser då eller en hel utbildning?

jag började läsa ett år efter gymnasiet, en treårig utbildning på högskolan här. Men nu var det tre år sen sist och jag känner att jag vill gå vidare och utvecklas mer! men visst, precis efter gymnasiet var man väldigt skoltrött :)

ja jag är glad att jag har hittat en bana jag är nyfiken på, det har varit mitt stora problem de senaste åren att veta vad jag vill...



URL: http://majapirayan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?