Första gången avklarad.
Publicerat den

Nu är första gången avklarad hos denna Charlotte som har hand om osteopati och det hände väl inte sådär jätte mycket. Var mest en intruduktion med att förklara hur allting började, om det försvinner ibland och átt jag har gjort allt i min makt för att det skall bli bättre. Så jag förklarade för henne att detta är min sista utväg så nu får vi hoppas att det hjälper.

Längtar redan efter nästa gång för då vet jag att hon kommer gå mer på min stela rygg och nacke.

Efter att jag begett mig ut mot bilen igen så ringde vårdcentralen och det var min läkare som ringde.
Hon är nog den första läkaren jag någonsin haft som har ringt upp och sagt att "nej Martina, så här kan vi inte ha det, utan nu ska detta bli bra". Så hon skall återkomma efter att ha pratat med och gått vidare med detta ärende. Tack, tack tack.

















Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan..Skoj att du gillar min blogg :) Hoppas att det blir bättre med din rygg och nacke...Skönt att du har en bra läkare som tar en på allvar och ringer upp..som du skriver är det inte för ofta de bryr sig..Ha en fin dag söta.kram kram



URL: http://blondis81.blogg.se/


Mamma till William och Wilma

God förmiddag.

Jag bor med min fina familj i Malmö stad kommer från början från Trelleborg..När jag tittade lita i din blogg så misstänker jag att du med familj bor någon stans i Skåne trakten eller är jag helt ute o cyklar..Kvällsposten tippar jag på är så skåns som den kan bli eller?

Min son är 23 månader och blir 2 år i nu i December o min dotter är en månad..

Hoppas att du får en fin dag.kram



URL: http://blondis81.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?