Hur skulle hon klara sig..?
Publicerat den

Vi får helt enkelt se vilka glasögon jag bestämmer mig för. Men jag måste verkligen tänka på att jag bara skall ha dem när jag sitter vid datorn. Om jag skall vara helt ärlig så är den glasögonen till höger gratis, då min arbetsgivare står för den prisklassen medans dem andra är lite dyrare och får betala lite mellanskillnad. Men vilka trivs jag i..? Ingen aning. Skall lämna tillbaka dem imorgon för att kanske bestämma mig om vilka dem ska slipa till.

Familjedag stod idag på schemat, och så blev det. Lugn morgon, då Martin varit på killmiddag igår kväll, så lät jag honom sova ut och jag och Ella satt och myste i soffan, för att sedan gå och handla helgfrukost (en grej vi har) och leka vid lekplatsen. Dock var Ella på ett jäkla (o) roligt humör på morgonen, enda tills vi kom ut och allt blev bättre igen.

Fick ett telefonsamtal av mannen, och fick klartecken på att han var vaken. Hemåt och fixade frukost.. tog sedan inte lång tid tills vi alla tre la oss i sängen och sov hela två timmar. Dock skulle vi nog kunnat sova någon timma till. Sjukt mysigt att alla tre ligger och snarkar i kapp.

Tog sedan en tripp till Lund, där vi skulle kolla på ett nybyggt radhus, men ingenting var fint, verkligen ingenting. Och när vi sa att vi inte hade något privatliv där vi bodde innan, så var detta ännu värre.

Ella sover, jag och älskling har precis ätit taccos, och vi lyxar till det lite extra med champagne till. Gooott.
Martin har inte varit hemma på nästan hela veckan, så nu jäklar slår vi på stort.

Film nästa!

Så här bruka det se ut när Ella ska sova.. Läser bok, mamma får låna Ellas "måste ha" filt och gosa lite.. men bara för en sekund för sedan ska filten tillbaka.. hur skulle hon klara sig utan den? 


Ha en super duper mysig lördagkväll.. för oss blir det snart Unkown.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?