Blir det terminal..
Publicerat den

Jag har skrivit om detta ett par gånger nu och trodde först att den var på väg bort, men icke. Pratar alltså om min ständiga huvudvärk, som Aldrig ger med sig. Läkarna konstaterar gång efter gång att det är spänningshuvuvärk, efter att jag nojigt åkt och röntgat huvudet tre gånger. Som tur var visade det inget tecken på någonting allvarligt.

Men huvudvärk i allmänhet är rent utav helvetet. Har man haft det i nu 6 år, så känns det inte kul längre. Akupunktur, sjukgymnast, motion, tabletter.. och en av sakerna är att jag beställt ett band som en tjej tipsade om som man har på handleden. Ser precis ut som vilket armband som helst. Haft det nu i en vecka, men känner tyvärr inga förbättringar, kan säkerligen behöva ha detta på mig ett tag för att Kanske känna av någon Liten, förändring.

Synen, den var jag och kollade i förra veckan, och ett litet synfel hade jag, ytterst lite, men är lite närsynd och har därför fått chansen att få ett par terminalglasögon av jobbet. Så nu har jag två bågar hemma, utan styrka, som jag vill vänja mig vid lite. Ska bara ha dem vid datorn, men känns så ovant då jag aldrig haft det innan. Men ska jag behöva ha dem och bli av med värken, så jäklar i det, då behåller jag dem på.

Vad tycker ni? :S 

 
Ni som sett mig kanske ser att jag lagt i en mörkare toning i håret också.. vad tycks? Jag vet faktiskt inte själv.. Jag passar nog mer i mörkt hår, men känns nästan som att det blev För mörkt denna gång.




Jessica

Hejsan. Hur är det med er? Hur går det på jobb? Har du bytat eller du är kvar på brio? Hur går pluggandet?

Jag tycker bågarna på bilden till vänster :)

Puss o kram Jessica. Nikki hälsar till Ella att de måste leka snart.



URL: http://iiicaa.blogg.se/


Jennie Edinge

Hmm, svårt..två helt olika stilar..men om jag bara får välja på ett par( snåljåp;)) ) så de till vänster, det jätte markerade..men älskar båda, men 2 helt olika stilar,.så beror nog mest vad du använder för köäder:/)).. Skjorta, tunnare kofta den smala modellen..slitna jeans o coola tshirts, då ska de vara den markerade,,



Köp båda, så du kan variera dig:))



Dagens tant Jennie tips,,

Pöss



URL:


Sophie

Hej Martina, hoppas att allt är bra med er! Jag tyckte ärligt inte att något av de paren glasögon passade dig, de tar upp alldeles för mycket av ditt fina ansikte! Kanske som bilden till vänster fast i en smalare variant! =) Hoppas vi ses snart, kram Sophie



URL: http://sophiela.blogg.se/


Elin

tycker som föregående att dom är för stora för ditt fina ansikte



URL:


Martina

Jennie: Du är så go! :) Men jag valde faktiskt ett par snarlika dem svart men en storlek mindre :)



URL: http://maella.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?