Effektiviteten flödar.
Publicerat den

Idag har jag haft en väldigt effektiv dag, och sånt älskar jag. Var tvungen att sätta mig här och skriva ner detta Innan jag lägger mig i soffan, för då kommer jag verkligen inte upp igen.

Var uppe tidigt för att göra mig i ordning för en första arbetsintervjun inne i Malmö. Vet inte riktigt hur jag har kunnat bli så här med stress på morgonen, det har aldrig varit några problem för mig innan. Känns som att jag alltid har lite stress inom mig, och hinner jag inte ens dricka kaffet på morgonen så är det något som inte stämmer. Får verkligen bättra mig där, för så kan jag inte hålla på. 

Men jag kom i tid och intervjun gick verkligen jätte bra, så nu håller jag bara tummarna för att andra intervjun som redan är imorgon e.m. går ännu bättre för det är nämligen ute hos kunden jag skall jobba hos. VILL HA DETTA!
 
Hann sedan med en frukost på Espresso House, och där fick jag mitt saknade kaffe med tillhörande scones. 

Nu var det dags för min andra intervju hos en annan kund, och den gick lika bra den. Känner iallafall inte att jag behöver sitta här och tycka att jag inte gav allt på dessa, för det gjorde jag, och då kan man inte göra mer än att vänta. Så håll nu alla tummar, tår och allt annat som går för att det skall gå bra nu. 

Tog mig en sväng runt i stan och hittade (som jag tyvärr alltid gör) någonting. Blev ett par svarta byxor på Zara som jag verkligen behöver då jag slängde mina andra som hade gjort sitt. Har man fått hål lite varstans som i rumpan tycker jag själv också att det nog gått Lite för långt. Så dessa var jag värd tyckte jag, plus att jag fått pengar av min underbara mormor i present så dem kom väl till pass. 

Blev även en söt klänning och en scarf till Ella, som också såklart behövdes..:)

Efter detta tog jag bilen mot västra hamnen och träffade min fina vän Catty för lite catch up och en underbart god lunch på Novel. Självplock för sallad av alla möjliga tillbehör. 

Hem för att slänga av mig alla saker för att sedan bege mig till kiropraktorn och knäcka rygg ännu en gång. Känner mig bättre och bättre, så nu håller jag mig till detta och hoppas på mer resultat. Kanske kunna komplettera med lite akupunktur också. 

Hämta lillan som hade maskeradkläder på sig, hon älskar ju att klä ut sig på dagis och gått i klackskor hade hon gjort en stund innan jag kom. 

Myskväll med god mat, mys i soffan, lite sång och sedan var det bums i säng. 

Nu: En mamma som är väldigt trött och skall hoppa in snabbt i duschen och sedan mysa ner mig i soffan med en kopp te och invänta Desperate Housewife. 

  

Ha en underbar kväll fina.




Ewa Esbjörnsson

Det måste ju bli väldigt korta vikariat eftersom du snart ska vara mammaledig igen! Var har du jobbat efter tiden på Brio?



URL:


Martina

Svar till Ewa: Men Ewa jag är inte gravid längre. Vi var tvungna att göra abort. Har du missat det?

/Martina



URL: http://maella.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?