Halvmaran tro?
Publicerat den

The jogging mum.. Jajjamen, jag har också börjat springa, Ute, som älskling gör. Känner mig duktig får jag säga. Vad kan egentligen vara bättre träning när man både får luft, naturmiljö, slipper en instängd lokal på gymmet och att alla löparband är upptagna. Nej, när vädret säger ja, då är det riktigt skönt att komma ut, få ut alla tankar och bara köra sitt race med musik i öronen.

Så älskling, sikta på halvmaran båda två? (vet nog inte riktigt vad jag ger mig in på..)

  
Vet inte riktigt vad detta skall föreställa, men någonting är det väl iallafall?




Emma

Åh älskar med att springa ute, slippa en massa annat folk att knuffas med och man "skäms" inte för hur man tränar! You Go girl!!



URL: http://smileyheart.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?