Magen har fått lite mat.
Publicerat den

På bättringsvägen, men kan ni tänka er att det har suttit i sedan i måndags?

Jag är så mör i kroppen man bara kan bli men jag har kunnat få i mig en skål med kräm (detta var i morse). En varm toast, som jag var så sugen på, och nu har jag precis kunnat äta några rån och druckit te. Det har nog inte varit så gott som det var nu.

Magen fightas fortfarande lite men bakterien verkar ha lämnat mig. Thank Good for that!

Jag fick hämta Ella idag på dagis då älskling är på mässa, och jag fick lite smått panik i kroppen. Har inte varit ute på så många dagar, och visste inte hur jag skulle känna, men det gick bra. Och Ella har varit en lite pingla, som vanligt, och inte alls satte sig emot sin sjuka mamma. Det var ju himla bra, man vet ju trots alls aldrig.

Nattningen var inte heller några problem, somnade nöjd och glad och jag kan nu sitta och titta på Världens Bästa Film | Självklart pratar jag om Titanic. Precis kommit till delen där fartyget kolliderat med isberget..





BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Vad skönt att du börjar bli frisk nu! Och Titanic var det INTE igår man såg.. (Inte igår som jag såg filmen alltså..) (Jag var inte ens en snuskig tanke när skeppet fanns!) (Jävlar vad paranteser det blev!)



svar: HA! Ja, säg det! :P



URL: http://bajsmalins.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?