Nu åker vi hem.
Publicerat den

Blidde ingen vinst heller, men inställningen var god iallafall. Nu är vi hemkomna, trötta hungriga och väldigt glada över att vara hemma igen. Rätt drygt ändå att sitta i bilen 2 timmar hem igen.

Vädret talade för sig, fast att det blev lite kyligt ibland. Ella var i sitt esse och klättrade upp, ner, upp ner o.s.v på staketen, blev även en del böcker läst. Dock var det lite svårt med framkomligheten när det gäller att ha vagn i sån här stor folkmassa.

Älskade unge var helt fantastiskt, knappt något gnäll, ingen sömn på hela dagen och hon var bara så nöjd över att vara där med oss. Så mer utflykter, och när det blir sommar så har vi banne oss bestämt att vi måste köpa en cykelstol. Blev aldrig så förra året tyvärr.

Fick med oss två presenter hem från våra vänner som vi träffade där. En till Ella och en till Martin och mig. Inte varje dag sådant händer? Tack snälla söta ♥

Nu: Ella i säng, lövbiffen är på plattan och soffan är efterlängtad.

Hoppas ni alla haft och kommer få ha en fortsatt trevlig lördagskväll.



 



Mina fina hjärtan. Ååh, jag vill bara skrika ut hur lycklig jag är med er.. Okej jag gör väl det då..
JAAAG ÄÄLSKAR EEEER! :)


Vår fina häst. Gick inte hela vägen, men nu kan det bara gå bättre.

 

Nu åker vi hem..







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?