Martin och Martina
Publicerat den

Sitter och går igenom lite gamla foton från när jag och martin precis hade träffats och även vår första resa tillsammans.
 
Var lite orolig först då jag inte hittade dem, kunde inte minnas att jag laddat ned dem på någon skiva då vi bodde på varsitt håll då, men jag hittade den faktiskt. Man skall inte ge sig i första taget. Så nu har jag precis suttit och tittat igenom dem lite snabbt, och denna bild, nedan, skickade Martin till mig när han var utomlands med killgänget. Kommer ihåg det som det var igår, stod på löpbandet på gymmet med min chef, har för mig att det var på lunchen, när jag fick det fina mmset.
 
 
Kommer ihåg att jag hade en Sony Ericsson telefon, och bilden var ju inte såhär klar och tydlig att se, men vad visste man då, jag menar jämförelsen med smartphones och nu, haha.
 
Detta var för mer än fem år sedan, och jäklar vad underbart det är att leva med denna man.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?