Skönt att skriva av sig.
Publicerat den

Tack så hemskt mycket för alla tipsen gällande min huvudvärk. Jag har nu börjat skriva en dagbok om allt vad som händer om dagarna från det att jag gå upp till det att jag lägger mig, och sedan börjar jag om igen för att kunna skriva i hur nätterna varit.

Känns som en bra början iallafall, så nu hoppas vi på att kunna se någon mönster tillslut och att vi kanske kan få en känsla av vad som inte står helt rätt till.

Lite har säkert med graviditeten att göra, då det känns som att det blivit värre nu på senare tid.

Känns mer som denna blogg har blivit skriverier om hur illa och dålig jag mår med detta, men det är en stor lättnad för mig att kunna skriva det här och få lite tips och tankar kring det hela. För ibland kan detta lilla göra en rätt stor del i mitt tänkanade, och även kunna släppa vissa funderingar man har.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?