Höj blicken, och tänk positivt?
Publicerat den

Varit hos Neurologen, Äntligen, tänkte jag. Kände på mig att efter detta besök så skulle det blir en förändring, ett positivt svar, men blev tyvärr inte mycket klokare efter det besöket.

Jag har väntat nu i ungefär två månader på denna tid, men det finns tyvärr ingenting man kan göra, känns mer som att man bara skall vänta in det och att det kanske blir bättre med tiden? Det är iallafall det jag fick i svar. En liten titt i ögonen, i nacken.. ja, det var det hela. ALLT SER BRA UT!

Ett nummer rikare blev jag iallafall, till en ny sjukgymnast, som skulle vara bättre (?) än den förra jag hade. äsch, jag vet inte.. förlåt, skall försöka tänka mer positivt och i andra banor, men ibland är det svårt.

Jag vill att det lilla livet i min kropp skall bli en glad och positiv liten individ och inte få all negativitet från sin mamma. Så nu lyfter vi blicken och tittar igenom allt ont, och ser det som en nystart. Visst f*n skall värken försvinna någongång.. jag ligger i, och jag försöker göra allt i min makt för att det skall bli bra.

Min värld går inte i tusen bitar, fast det känns som det ibland, men jag kan säga såhär, skulle värken försvinna skulle mitt liv bli Ännu bättre än vad det redan är.

Uppdatering: Kom och tänka på en sak. Varför har alla läkare sån hemsk andedräkt? 
Alltid den där äckliga kaffelukten blandat med någonting annat. Minttablett, tuggummi?


Jag gjorde det, det fick bli lugg. Känns faktiskt bra, än så länge.




Michaela ♥ mamma till Leon & Charlie

Hej igen!



Absolut inte, du kan väl maila mig med info. Om hur du vill ha den, vad för färger, bifoga foton, och förklara så mycket du vet att du vill ha..



:)



URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/


lejjne

jättefint med luggen hjärtat!! <3



URL: http://lejjnus.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?